Wim Entzinger nieuw bestuurslid Stichting Erfgoed Harry Muskee

Met de komst van juridisch adviseur Wim Entzinger is het bestuur van de Stichting Erfgoed Harry Muskee weer compleet. Door het recente vertrek van secretaris Albert Jan Boer was er een vacature in het bestuur ontstaan. Deze is dus inmiddels weer opgevuld.

XXNieuwbestuurEHM

In 2015 zijn de twee oorspronkelijke Stichtingen (Erfgoed Harry Muskee en Vrienden van het C+B Museum), die jarenlang de belangen van onder meer het C+B Museum hebben behartigd, omgezet in twee nieuwe stichtingsvormen.
De Stichting Erfgoed Harry Muskee heeft over het algemeen een beherende taak en bestaat nu uit Klaas Koops (voorzitter, foto midden), Wim Entzinger (secretaris en juridisch adviseur, foto links) en Wim Pontfoort (penningmeester, foto rechts).

Alle activiteiten zelf (zoals tentoonstellingen, bijeenkomsten en muziekevenementen) worden uitgevoerd door de Stichting Blues in Grolloo. Hierin hebben zitting Lukas Koops (voorzitter), Jan Bos (secretaris), Jan Roelof Enting (penningmeester), Frits Rademacher (vrijwilligers), Koert Broersma (website en publiciteit), Roelof Enting, John Hofsteenge en Douwina Oosterhof-Muskee. Als adviseur publiciteit helpt Fred Lubbers sinds kort een handje mee.
Albert Haar, conservator van het C+B Museum, is als adviseur bij de vergaderingen van de Stichting Blues in Grolloo aanwezig.

Wim Entzinger, advocaat bij Plas Bossinade Advocaten en Notarissen, is zeker geen onbekende in het noorden van het land. Als huisadvocaat, voormalig voorzitter en voormalig lid van de Raad van Commissarissen van FC Groningen kwam hij regelmatig in het nieuws. Voorts is hij een groot liefhebber van blues en aanverwante muziek. Daarnaast is hij drummer in de bekende band The Sidekicks.