Vanaf 27 september: Stem weer op C+B Museum bij Rabo ClubSupport!

Bent u rekeninghouder bij de Rabobank Assen en/of Noord Drenthe? Dan kunt u, net zoals vorig jaar, wederom op het C+B Museum stemmen bij Rabo ClubSupport van 27 september tot en met 10 oktober.

Jaarlijks stelt de Rabobank een deel van de winst, het coöperatief dividend, beschikbaar als extra ondersteuning aan het lokale verenigingsleven. De Rabobank-leden beslissen hoe de totale bijdrage wordt verdeeld Tijdens  Rabo Clubsupport kunnen leden van de Raboband Assen en Noord Drenthe hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen.

XRabo Clubkas 042

Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging of stichting ontvangt.

Hoe werkt het?
Rabobank Assen en Noord-Drenthe stelt € 150.000,- voor Rabo ClubSupport. Dit bedrag mogen de leden van de bank verdelen over de verenigingen en stichtingen die deelnemen.  Op die manier beslissen leden van onze bank mee in de verdeling van het beschikbaar gestelde budget. De stemkaart met de uniek stemcode wordt in september 2019 met de post bezorgd. U kunt inloggen op de website van de Rabobank en vervolgens uw stem uitbrengen. Maak svp gebruik van uw stemrecht, want het Cuby and the Blizzards Museum doet mee aan deze actie! Vorig jaar ontving het museum bijna 500 euro via de Rabo ClubSupport. Dit geld werd onder meer besteed aan de vervanging van de video-apparatuur in de videowand.
Er zijn ook nu weer enkele zaken waaraan het C+B Museum het geld goed zou kunnen besteden.

Wij roepen dus alle Vrienden, bezoekers en liefhebbers van het C+B Museum, die bankieren bij de Rabobank, op om een stem op ons uit te brengen.
Help ons mee en stem via uw stemkaart op het C+B Museum bij de Rabo ClubSupport!!! Bij voorbaat onze hartelijke dank!

Voor meer informatiehttps://www.rabo-clubsupport.nl/assen-en-noord-drenthe/over-rabo-clubsupport