Steun Cuby Museum via Rabo Clubsupport!

Het is weer zover. Tot en met 26 september kunnen rekeninghouders van de Rabobank Assen het Cuby Museum in Grolloo weer steunen via de actie Rabo ClubSupport. Het gaat daarbij om rekeninghouders bij Rabobank Assen en Noord-Drenthe. Vanaf maandag 4 september houdt de bank de jaarlijkse actie ClubSupport, waarbij gestemd kan worden op instellingen als ons museum.

Aan het hand van het aantal stemmen dat wordt uitgebracht op het Cuby Museum wordt een bedrag toegekend aan ons museum. Wanneer er flink op ons gestemd wordt, wordt onze museumkas gespekt. Het geld kunnen wij gebruiken voor noodzakelijke verbeteringen in en rondom het C+B Museum. Doe dus ook mee en stem op ons museum!
Ga naar het overzicht van deelnemende instanties, selecteer het C+B Museum en stemmen maar! Of klik hier www.rabo-clubsupport.nl of hier www.rabo-clubsupport.nl/assen-en-noord-drenthe/stemmen.