Rabobank Clubkas Campagne levert bijna 500 euro op!

Het C+B Museum heeft maandagavond in De Nieuwe Kolk in Assen een “cheque” in ontvangst mogen nemen van € 497,20. Dit was het resultaat van deelname aan de zogenaamde Rabobank Clubkas Campagne. Jaarlijks stelt de Rabobank een deel van de winst, het coöperatief dividend, beschikbaar als extra ondersteuning aan het lokale verenigingsleven. Zodoende kon 150.000 euro worden verdeeld onder de 386 deelnemende verenigingen en instanties.

XRabo Clubkas 042

De Rabobank-leden besloten hoe de totale bijdrage werd verdeeld. Tijdens de campagne in september konden de leden van Rabobank Assen en Noord-Drenthe hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Het C+B Museum kwam bij de uitslag keurig in de middenmoot terecht. Dit is mede te danken aan de Rabo-bankleden die hun stem op het Museum hebben uitgebracht. Voor een kleine stichting als de onze is dit een meer dan uitstekend resultaat en uiteraard willen wij graag iedereen bedanken die op het C+B Museum heeft gestemd!

Het geld zal worden besteed aan vervanging van de apparatuur voor onze videowand in het museum.

Op de foto: Wim Pontfoort, penningmeester van de Stichting Erfgoed Harry Muskee, met de ontvangen cheque.