Nieuwe expositie “Legacy Leeft” vanaf zondag open voor publiek

Komende zaterdag 29 april wordt de nieuwe expositie “Legacy Leeft” in het C+B Museum geopend. De afgelopen weken is er hard gewerkt aan de opbouw van de tentoonstelling, die wil laten zien dat de erfenis van Cuby & The Blizzards nog springlevend is.

Waar kom je de band nog steeds tegen, muzikaal of in de vorm van het bijzondere gedachtengoed van de meest beroemde bluesband van Nederland? Zijn er echte opvolgers opgestaan of alleen maar muzikale imitators? Waar wordt de naam van Cuby & The Blizzards nog steeds met respect uitgesproken en hoe kijkt de tegenwoordige jonge muzikant naar de blues? Er lijkt nog geen eind in zicht voor de nalatenschap van Cuby & The Blizzards.

De opening zaterdagmiddag is besloten. Vanaf komende zondag 30 april bent u van harte welkom om “Legacy Leeft” te komen bekijken. Het C+B Museum is dan van 11 – 17 uur geopend!