Museum na 16 april 2 weken dicht voor opbouw nieuwe tentoonstelling

Het C+B Museum is vanaf maandag 17 april tot zaterdag 29 april gesloten. In die periode wordt in het museum de nieuwe expositie Legacy Leeft opgebouwd, die op zaterdag 29 april wordt geopend. Door alle werkzaamheden is het museum dan niet toegankelijk voor bezoekers.

De expositie Legacy Leeft wil laten zien dat de erfenis van Cuby & The Blizzards nog springlevend is. Waar kom je de band nog steeds tegen, muzikaal of in de vorm van het bijzondere gedachtengoed van de meest beroemde bluesband van Nederland? Zijn er echte opvolgers opgestaan of alleen maar muzikale imitators? Waar wordt de naam van Cuby & The Blizzards nog steeds met respect uitgesproken en hoe kijkt de tegenwoordige jonge muzikant naar de blues? Er lijkt nog geen eind in zicht voor de nalatenschap van Cuby & The Blizzards.
Op zaterdagmiddag 29 april zal Legacy Leeft officieel worden geopend. Vanaf zondag 30 april is de expositie open voor het publiek. Meer informatie volgt binnenkort.