Museum in november open op vrijdag t/m zondag

Het C+B Museum is in de maand november alleen nog geopend op vrijdag, zaterdag en zondag van 11-17 uur, en dus NIET meer op donderdag.

De succesvolle expositie “Harry Spreekt, met ook dit jaar weer meer dan 4.000 bezoekers, is nog te bezoeken tot en met zondag 27 november. Zoals eerder aangekondigd gaat het museum hierna drie maanden dicht in verband met de hoge energielasten. Wilt u dit jaar nog een bezoek brengen, dan heeft u daartoe in november nog de kans.

In verband met het festival “Binnen Blues” bij Hofsteenge in Grolloo, gaat het C+B Museum op zaterdag 12 november één uur eerder dicht, namelijk om 16.00 uur.
U kunt deze dag uiteraard prima combineren met een bezoek aan het museum, gevolgd door het bijwonen van het altijd knusse en geweldige “Binnen Blues” festival, met optredens van Erwin Java en zijn Travel Party en de Cat Fever Band.
Kaarten zijn ook op 12 november (indien nog voorradig) verkrijgbaar aan de kassa bij café-restaurant Hofsteenge en kosten € 20,-.
U kunt ook vooraf reserveren via www.hofsteengegrolloo.nl of 0592-501226. Bij Hofsteenge kunt u vooraf, maar ook gedurende het festival, uitstekend eten en drinken!