Huidige expositie C+B Museum voorlopig verlengd

De tentoonstelling So Many Roads, die momenteel in het C+B Museum te zien is, wordt voorlopig voor onbepaalde tijd verlengd. Het was de bedoeling dat op 25 april as. de nieuwe expositie We Want More zou worden geopend, maar door ziekte en daardoor tijdelijke afwezigheid van conservator Albert Haar, gaat dit niet door.

XXAsserCourantfotoReneLegerstee
(Erwin Java en Herman Deinum bij de opening van de huidige
expositie
in april vorig jaar. Foto: René Legerstee, Asser Courant).

Om deze reden is besloten om de huidige, succesvolle tentoonstelling So Many Roads, over de concerten, de plaatopnames en de radio- en televisieoptredens van Cuby & the Blizzards, voorlopig te handhaven.

Er is dus op 25 april GEEN (seizoens)opening van de nieuwe expositie!

Behalve op de komende zondagen 15 en 22 april, kan So Many Roads vanaf donderdag 26 april worden bekeken volgens de gebruikelijke openingstijden van het C+B Museum tijdens het voorjaar en de zomer.

Voor de volledigheid volgen hier de openingstijden van het C+B Museum voor de rest van 2018:

Zondag 15 april: 11 – 17 uur
Zondag 22 april: 11 – 17 uur
26 april t/m 31 mei: donderdag t/m zondag 11 – 17 uur
1 juni t/m 31 augustus: dinsdag t/m zondag 11 – 17 uur
1 september t/m 30 september: donderdag t/m zondag 11 – 17 uur
Vanaf 4/11: alleen zondag 11 – 17 uur.

Zodra er meer nieuws is over de nieuwe tentoonstelling, zal dat uiteraard via de gebruikelijke kanalen worden gecommuniceerd.