Harry Muskee zeven jaar geleden overleden

Het was woensdag zeven jaar geleden dat Harry Muskee op 26 september 2011 in Rolde overleed. Het C+B Museum was deze dag geopend en enkele tientallen personen maakten van de gelegenheid gebruik om op deze speciale dag de huidige tentoonstelling So Many Roads te bezoeken. Ze werden in het museum opgevangendoor gastheer Harry Bimolt, de neef van Muskee, die hen op alle mogelijk manieren wegwijs maakte.

xZevendeSterfdagMuskee2

Bij het borstbeeld van Harry Muskee waren bloemen gelegd, onder meer door de Stichting Blues in Grolloo. Ook het graf van Muskee werd door fans bezocht. Een enkele witte roos getuigde hiervan.

xZevendeSterfdagMuskee4

Uit de reacties van de bezoekers kon worden opgemaakt dat de bezoekers het zeer waardeerden dat het C+B Museum op deze dag was geopend. Sommigen van hen komen al enkele jaren speciaal op 26 september naar Grolloo.

xZevendeSterfdagMuskee3