Grolloo klaar voor Holland International Blues Festival

De tent staat en het festivaldorp is zo goed als opgebouwd. De afgelopen weken is er hard gewerkt om vrijdag en zaterdag ruim 20.000 bezoekers te kunnen ontvangen voor de zesde editie van het Holland International Blues Festival.

Er is een prachtig programma, met grote namen. Zoals op vrijdag de Teskey Brothers en John Fogerty en op zaterdag onder meer Christone ‘Kingfish’ Ingram en Beth Hart.

Grolloo is er klaar voor… en het Cuby & the Blizzards Museum ook, want uiteraard zijn we donderdag tot en met zondag van 11-17 uur geopend. Men kan dan de nieuwe tentoonstelling Legacy Leeft bekijken. Uiteraard hopen we op veel publiek!

Vooraf reserveren voor toegang tot het museum kan via deze website.

Meer info over het Holland International Blues Festival: www.hollandinternationalbluesfestival.com

Foto’s: Hans Vons