Drukte bij het C+B Museum – U wordt verzocht VOORAF te reserveren!

Het C+B Museum in Grolloo is weer open en dat is te merken. Er zijn op de eerste dag misschien wel meer dan 100 belangstellenden geweest en daarvan hebben we een aantal moeten teleurstellen. Ook zaterdag 12 en zondag 13 juni zijn al vrijwel helemaal volgeboekt.

Wij zijn natuurlijk enorm blij u weer te kunnen begroeten. Maar omdat wij een vrij klein museum hebben, mogen er van overheidswege maar tien mensen tegelijk binnen zijn. Het is een maatregel die te maken heeft met de coronaproblematiek, die nog steeds niet voorbij is.
Daarom raden wij een ieder dringend aan te reserveren via ons mailadres: info@cubymuseumgrolloo.nl. Dan kunnen wij u een tijdstip geven zodat u niet erg lang hoeft te wachten bij de entree. Maar dat geldt alleen voor als er nog ruimte is. Vol is echt vol! Dus, plan uw bezoek!
Daarnaast moeten wij u er ook op wijzen dat er huisregels zijn in verband met de coronasituatie. Ook bij ons geldt, net als in andere musea en openbare ruimten  in Nederland, dat het dragen van een mondkapje verplicht is. Desinfecteer ook uw handen bij de ingang. Geniet van de nieuwe tentoonstelling, maar de “anderhalve meterregel” is wel van kracht.

Wij hopen op uw begrip en wensen u een prettig verblijf in ons museum toe.