Culturele Uitdag trekt 100 bezoekers

Afgelopen zaterdag was het Culturele Uitdag in de gemeente Aa en Hunze en dit betekende dat het publiek vrij toegang had tot het C+b Museum.Een kleine honderd personen maakten hiervan graag gebruik.

Het C+B Museum had speciaal voor deze dag een programmaatje in elkaar gezet. Zo was er een optreden van de formatie Brinklz, met daarin onder meer Hannes Langkamp, die in het verleden bij Harry Muskee in de band speelde. Met veel plezier werd er door het aanwezige publiek naar hen geluisterd.

xwethouders henk heijerman l en harry dijkstra r

In de namiddag bezochten Henk Heijerman en Harry Dijkstra, wethouders van de gemeente Aa en Hunze, het museum. Zij kregen uit handen van Lukas Koops, voorzitter van de Stichting Blues in Grolloo, twee cadeautjes overhandigd, namelijk een DVD met daarop de gefilmde uitvoering van het nummer Song to the Legend van singer/songwriter Egbert Meyers, en een set C+B Museum-koffiebekers voor het gehele college.
Het college van B&W van de gemeente Aa en Hunze, inclusief de nieuwe burgemeester Piet van Dijk, drinkt dus dinsdagmorgen koffie uit bekers van het C+B Museum!

XCultureleUitdagKoops

Kortom, een geslaagde Culturele Uitdag voor het C+B Museum. Een video van het optreden van Brinklz is te zien op https://youtu.be/92eA98BD824

Met dank aan Albert Haar voor de foto’s.

XBrinklzCultureleUitdag