Cuby Museum en Electric Blues bij RTWfm radio Waddinxveen

Zoals inmiddels bekend zal door het coronavirus de opening van ons nieuwe seizoen op 25 april niet doorgaan. Diezelfde dag hadden we in Grolloo de CD-presentatie gepland van “Back to Grolloo” van Electric Blues (foto onder). Ook dit gaat dus niet door.

XElectricBlues

Henk Vegt van Electric Blues laat ons echter het volgende weten: “Omdat de release van ons langverwachte album Back to Grolloo geen doorgang kan vinden en wij heel veel reacties van jullie hierover mochten ontvangen, hebben we besloten om toch alvast een tipje van de sluier op te lichten. Een drietal nummers van de 15 C+B juweeltjes die op het album staan zullen de komende weken via diverse radiostations te horen zijn.”
Te beginnen op zondag 19 april bij RTWfm radio Waddinxveen. Kuno Mooren en Mich Verweij zullen van 20.00 tot 22.00 uur veel aandacht besteden aan Cuby & the Blizzards. Er zullen tracks worden gedraaid van de nieuwe CD van Electric Blues Back to Grolloo, er is een interview met Koert Broersma over zijn boek Somebody Will Know Someday en er wordt twee uur lang muziek gedraaid van C+B.
De LIVE stream (inclusief LIVE meekijken via de webcams) kan worden bereikt via www.rtw.nl
En mocht je in de regio Waddinxveen wonen dan is het programma te beluisteren via de ether 105.8 fm

Afbeelding kan het volgende bevatten: 6 mensen, mogelijk herkende tekst: NX RTW FM WWW.RTW.NL Presents Blues Legends Radio Iedere avond van 20:00 tot 22:00 uur BLUES LEGENDS! met regelmatig een speciaal thema Presentatie: Mich Vermeij CUBY+ CUBY+BLIZZARDS BLIZZARDS 2 HOURS Zondag 19 april CUBY + BLIZZARDS NIEUWE MUZIEK van Electric Blues Cuby Museum Grolloo VEEL MUZIEK C+B informatie VAN VINYL Interview met: Koert Broersma

Ook op dinsdag 28 APRIL a.s. (dit is een nieuwe, aangepaste datum!) om 20.00 uur bij rtvfocuszwolle.nl/livestream is er veel aandacht voor C+B. In het programma “Bluesworld” zal Tonio Aa speciale aandacht gaan geven aan het album van Electric Blues en aan het C+B Museum in een speciaal samengesteld Cuby-uurtje.

Voor de andere radioprogramma’s: zie onder meer de Facebook-pagina van Electric Blues en die van het C+B Museum.