C+B Museum nu ook donderdags geopend

Het C+B Museum is vanaf donderdag 1 juni het gehele zomerseizoen ook op donderdag geopend.
Tot 1 oktober kan dan vier dagen per week de nieuwe tentoonstelling Legacy Leeft worden bezocht.

Deze gaat over de nalatenschap van Cuby & The Blizzards. Waar kom je de band nog steeds tegen, muzikaal of in de vorm van het bijzondere gedachtengoed van de meest beroemde bluesband van Nederland? Zijn er echte opvolgers opgestaan of alleen maar muzikale imitators? Waar wordt de naam van Cuby & The Blizzards nog steeds met respect uitgesproken en hoe kijkt de tegenwoordige jonge muzikant naar de blues? Er lijkt nog geen eind in zicht voor de nalatenschap van Cuby & The Blizzards.

Het C+B Museum is de komende maanden open op donderdag t/m zondag, van 11-17 uur.
Toegangskaarten zijn verkrijgbaar aan de kassa van het museum, maar kunnen ook via de website worden gereserveerd, zodat u zeker bent van toegang. U bent van harte welkom!