C+B Museum in programma Waar is De Mol?

Komende maandagavond 5 oktober zendt SBS6 de eerste aflevering van het tiende seizoen uit van het programma Waar is De Mol? In deze uitzending staat Johan Derksen centraal en werd onder meer het C+B Museum bezocht voor opnames.

DerksenMol1

In de jubileumeditie van Waar is De Mol? maken enkele gasten hun opwachting die al eerder in dit programma van Johnny de Mol aan bod kwamen. Johan Derksen bij het spits af. Eind augustus werden drie dagen lang opnames gemaakt in Grolloo en omgeving. Zo werd onder meer gefilmd bij het optreden van Erwin Java op 29 augustus bij restaurant Hofsteenge. Maar ook het C+B Museum werd door Derksen en De Mol met een bezoek vereerd. Binnen vertelde Johan uitgebreid over zijn herinneringen aan Harry Muskee en de rest van de band.

DerksenenMol2

Na afloop hadden Johan en Johnny er geen enkel probleem mee om voor de camera van het C+B Museum even een rondje te maken op de twee speciale C+B-huurfietsen, die bezoekers kunnen huren om onder meer een bezoek te brengen aan de Window of my eyes-steen in het verderop gelegen bos. Ook werd door de heren geposeerd bij de grote foto van Harry aan de zijmuur van het museum.

Deze eerste aflevering van Waar is De Mol? wordt uitgezonden op maandagavond 5 oktober, SBS 6, 21.30 uur. Uiteraard een aanrader!