C+B Museum heeft nieuwe Facebook-pagina

Sinds woensdagmiddag heeft het C+B Museum een nieuwe Facebook-pagina. De oude pagina was al lange tijd alleen te vinden onder de benaming “Albert Haar”.
Nu Albert als conservator per 1 januari stopt met zijn activiteiten voor het C+B Museum en door andere technische problemen, werd het hoog tijd voor een nieuwe FB-pagina.
Sinds 16 oktober is deze in de lucht, onder de naam CUBY MUSEUM GROLLOO. De oude FB-pagina zal waarschijnlijk binnen enkele dagen verdwijnen.
Het was helaas niet mogelijk om alle huidige ruim 3400 Vrienden automatisch mee te nemen. Wie vanaf nu van alle wetenswaardigheden van het C+B Museum op de hoogte wil blijven, zal de nieuwe pagina CUBY MUSEUM GROLLOO moeten “liken”, of, “volgen”.

NieuweFB1a Custom

U kunt dit doen door naar de link www.facebook.com/cubymuseum te gaan en daar, onder de grote foto, op LIKE en/of VOLGEN te klikken.

Uiteraard hopen wij dat zoveel mogelijk huidige Vrienden dit zullen doen. Daarnaast is het voor nieuwe belangstellenden nu veel gemakkelijker om onze nieuwe FB-pagina te volgen. Het leuk zijn om vele oud en nieuwe “volgers” te mogen begroeten!!!