C+B Museum heeft eigen shop!

Vanaf vandaag, donderdag 14 oktober, heeft het C+B Museum een eigen shop! Daarmee is een lang gekoesterde wens van de organisatie, maar zeker ook van de museumbezoekers, in vervulling gegaan.

CB Shop deel 1klein Aangepast

De merchandising van het museum is jarenlang verzorgd door café-restaurant Hofsteenge. Daar kon men terecht voor boeken, cd’s, t-shirts en andere memorabilia. Toch vonden veel bezoekers het jammer dat deze zaken niet in het museum verkrijgbaar waren. De afgelopen maanden is er hard gewerkt om de verkoop in het museum zelf mogelijk te maken. In september werd er met succes een maand “proefgedraaid” met merchandising-verkoop bij het theaterstuk So Many Roads op de Havenkade in Assen.

CB Shop deel 2klein Aangepast

Vanaf heden, 14 oktober, kunnen bezoekers in het C+B Museum daadwerkelijk terecht voor een groot aantal C+B-producten: boeken, lp’s, cd’s, t-shirts, caps, dvd’s enzovoorts. En uiteraard is daar ook de nieuwe, zeer succesvolle live lp/cd Grolloo Blues verkrijgbaar!

Reden te meer dus om het C+B Museum te bezoeken. Daar kan ook worden gepind!