Albert Haar stopt als conservator C+B Museum

Albert Haar, de huidige conservator van het C+B Museum, heeft aangegeven per 1 januari 2020 met zijn activiteiten te zullen stoppen. Albert was bijna negen jaar een drijvende kracht achter ons museum. Niet alleen was hij verantwoordelijk voor de samenstelling van de (jaarlijkse) tentoonstellingen in het C+B Museum, maar hij deed nog veel meer.
Albert was wat dit betreft een absolute duizendpoot. Hij maakte en monteerde de interviews voor de videowall, hij ontwierp posters en flyers, verzorgde het geluid bij de bijeenkomsten en workshops en gaf vorm aan de regelmatig verschijnende Nieuwbrief, om slechts enkele zaken te noemen.

VriendenVrijwilligers14jan2018 032 Custom

Ook was hij zeer actief in het bemachtigen van allerlei memorabilia over C+B. Uiteraard zullen wij zijn inzet en aanwezigheid zeer missen en op deze plek danken wij Albert alvast voor alles wat hij voor het museum heeft betekend!

Een en ander houdt wel in dat wij op zoek zijn naar een nieuwe conservator die verantwoordelijk wordt voor de tentoonstellingen in het museum. Heeft u tips of ziet u in uzelf een geschikte kandidaat voor deze functie, laat ons dat dan svp weten!