Stem op Cuby Museum

Ook dit jaar hoopt het Cuby Museum in Grolloo weer te kunnen profiteren van de actie die de Rabobank houdt: Rabo ClubSupport.

Heeft u een rekening bij de Rabobank, dan kunnen leden uit de regio Assen en Noord-Drenthe van 2 t/m 24 september via de Rabo App of Rabo Online Bankieren hun stem uitbrengen op de deelnemers die zij een warm hart toedragen, in dit geval dus het C+B Museum in Grolloo. Hoe meer stemmen er op het C+B Museum worden uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die het museum ontvangt.

Wij kunnen het geld zeer goed gebruiken. Het museum heeft binnen afzienbare tijd de beschikking over een nieuw aangeschafte opslagruimte. Om deze ruimte goed in te richten kunnen wij donaties zoals die van Rabo ClubSupport goed gebruiken. Denk dus in september aan ons, wanneer wij een beroep op uw stem doen.